ההתנצלות בפני השמאל – נכונה או לא? | ויכוח סוער באולפן

    אייל ראובן 1 Comment on ההתנצלות בפני השמאל – נכונה או לא? | ויכוח סוער באולפן

    לאחר ניצחון הימין נשמעים כל מיני קולות התנצלות והתחנפות לשמאל, בניסיון להרגיע אותם מהחרדה שלהם ממשלת ימין על מלא | ב"מהדורת הבוקר" ניהלו בצלאל קאהן ודוד חכם דיון סוער עם הפרשנים יהודה אבידן ואיתי גדסי האם הצעדים האלו נכונים, או מזיקים לימין | האזינו

    צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשנים איתי גדסי ויהודה אבידן, שוחחו עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר" על קולות ההתנצלות כלפיי השמאל שהחלו להישמע במחנה הימין מאז הניצחון המוחץ.

    אבידן: "קם דני דנון ומאיים, לא היה יום אחד שהוא לחם בממשלה הזו, אף אחד לא יודע בכלל איפה הוא היה בקמפיין, מאיפה יש לו את הזכות לאיים?" תהה אבידן.

    "ממשלה שמנצחת צריכה לשלוט, בדיוק כמו שהם שלטו. גדעון סער עם 6 מנדטים קיבל תפקיד גם למקום ה 20 שלו, הימין ניצח וזה הזמן לשלוט" טען אבידן.

    גדסי: "מה זו ההתנצלות של בן גביר לשמאל? זה נועד להפחיד את החכי"ם מלעבוד.  זו הדמוקרטיה, הימין ניצח ואין צורך להתנצל על כך" אמר.

    אבידן: "פתאום היועמ"שית התעוררה ונראה שהיא קיימת. הוכח שראש ממשלה יכול להיבחר בלי ריאיון אחד אפילו לערוצי התקשורת, מה הטעם לנסות לבקש לגיטימציה שלהם?" שאל.

    "החרדה של השמאל זה שבן גביר יהיה שר הבט"פ. אני אשן הרבה יותר טוב שבן גביר יהיה שר הבט"פ מאשר יאיר גולן, אין לנו מה להתנצל בפניהם. נקודה סוף".

    האזינו לדיון הסוער:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יהודה אבידן היקר(באמת) דני דנון, אמנם, בשנים האחרונות אינו בכנסת, כי הוא משמ כשגריר ישראל באו"ם, אבל, בבקשה, אל תשכח שתפקידו שם גם חשוב. הוא מגן על כבוד עם ישראל בעולם. כ ב ו ד ישראל. שלא ישמיצו את היהודים כלהאנטישמים בלעילות שקר של "להצדיק רשע ולהרשיע צדיק"(משלי שלמה המלך)זה חשוב. בעיני- כשמדברים סרה בעם ישראל זה כמו חילול ד', כך נראה לי כי אנחנו צריכים להיות מופת ודוג'(כולם יודעים זאת בליבם, אבל משמיצים אותנו בגלל ה"פלסטינים".. אתה צריך לבר עם דנון או לחקור מה הוא עשה באו"ם, ואז אתה תראה שתעריך את זה בודאי